Gratis e-bok:
Aktier för nybörjare
  • Del 1: Hur tjänar man pengar på aktier?
  • Del 2: Hur gör man en aktieanalys?
  • Del 3: Så bygger du en stabil och långsiktig aktieportfölj
Onlinekurs:
Börja investera i aktier
Mitt namn är Anton Gustafsson (ägare av Aktieskolan) och det är jag som ska hjälpa dig att bygga en förmögenhet med aktier.

Jag har arbetat som egenföretagare och investerat på börsen i över 10 år. På fritiden driver jag en av Sveriges största aktiebloggar (Västkustinvesteraren.se) med ca 200.000 sidvisningar varje månad.

Jag har ingen magic formula för dig som vill bli rik snabbt. MEN jag kommer lära dig hur du investerar enkelt, långsiktigt och framförallt framgångsrikt!
"Visste du att ett månadsspar på 2.000 kr/mån kan ge dig 8.000.000 kr i pension?

Ännu häftigare är det att ditt månadssparande står för ca 1.000.000 kr och avkastningen från aktier för ca 7.000.000 kr (!).

Hur fungerar det och varför skulle du tjäna så mycket pengar på att inte göra någonting?

Jo, för när du köper aktier så blir du delägare i bolaget. Det innebär att du får ta del av framtida tillväxt och vinster.

Vem skulle inte vilja vara delägare i framgångsrika företag!?
Vem är Anton Gustafsson?